Tror jag börjar inse det nu!

Hela sommaren har jag kännt att allting bara har flytit på som vanlig, fram tills idag.. Idag börjar verkligheten komma ikapp mig lite. Liksom jag åker om två vecker! TVÅ VECKOR! va? äre sant?? Inge mer mamma, inge mer pappa, inge mer vänner. Inge mer Sverige. Paniiiken börjar sakta krypa sig in på mig. Jag längtar så enormt men känns som att tiden är knapp, mycket att göra. Bara att sätta igång då Sara, försöker jag säga, men funkar inte så bra. Har faktiskt sprunnigt massa ärenden idag. Som att fixa personbevis och handla upp mina presentkort (oerhört viktigt). Så snart är det väl bara att packa ner sitt liv här i en resväska och sen sticka. Kommer bli en underbart rolig upplevelse, men kommer fortfarande sakna alla fina i trygga kalla sverige!

I England, träffade vi en söt levande staty på Piccadilly Cirus. (ska visa mer bilder sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0