Laddar upp inför rond dos!


Igår var jag hos en kompis, åt middag och tog en drink eller två. Sen när klockan började närma sig elva drog vi en spontan utgång till corona. Och det var sjukt galet kul. Dansade och träffade jättemånga trevliga som man inte sett på länge. De säger att de har nyrenoverat lokalerna (som de säkert har gjort), jag märkte dock inget, var kanske för mörkt. Men lyckad kväll alla fall!
Idag har jag invigt och mixtrat med min nya kamera. Sen tände jag ljus tog lite chips och la mig ner i ett skumbad. Så nu är jag utvliad och redo för TC & ÄPPLET ikväll. Dit det ska komma 2 dj från London. Så jag hoppas det blir riktigt roligt. Börjar kvällen med skräpmat med tjejerna lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0