Home sweet home!!

Oj oj oj vad tiden har gått fort. Nu är har man kommit hem till sverige igen. Känns riktigt skönt men ändå lite tråkigt. Har haft världens bästa vecka i London och även Bristol som vi åkte till en dag. Längtar redan tillbaka. Älskar det landet. Alla är så sjukt snälla och omtänksamma där jämfört med här! På hostlet som vi bodde på träffade vi sjukt roliga, konstiga och trevliga personer och själva vandrarhemmet hade sin egna lilla charm med grafitti hela väggarna och allmänt skumt. Garva i drygt en timme när vi först kom in och såg allt. haha (visar bilder sen).

Kom hem igår så då tog jag det bara lugnt och vilade, träffade brorsonen och gav presenter till dem. Så i natt har jag nästan sovit som en gud utan att vakna flera gånger per natt (vi bodde nämligen 8 personer i ett rum och alla kliver upp olika tider). Har nästan dragit på mig en förskylning, eller är jag bara sliten efter en hektisk vecka som jag inte kommer glömma i första hand. Nu är det bara att ladda om batterierna och ta sig iväg till USA!

VÄLKOMMEN HEM SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0