Hemma igen

Tjena mors alla. (gu vad länge sen man skrev det) Sorry för att jag inte updaterat på några dagar men har inte varit hemma så har varit lite svårt. I fredags for jag ut och dansade. Riktigt kul. måste ju passa på medan man är i Sverige. Sen skulle jag med bussen kl 05,40 på morgon så tänkte gå direkt efter krogen och sen sova på en parkbänk. men gjorde något annat galet och sov i en mjuk och varm säng å missa larmet och där med bussen. Men som tur var fick jag åka på samma biljett med nästa buss. Ibland finns det snälla människor alltså. vet inte vad jag hade gjort annars. Så blev två timmar senare en resa till stockholm. Var verkligen tvungen att åka ner för att skaffa mitt kära visum. Helt absurt att man måste åka ner till den amerikanska ambassaden för att skaffa det. Så jag åkte ner någon dag tidigare för att se vad stockholm hade att erbjuda och umgås med Tina, gammal vän som jag träffa på språkresa i England för några år sedan.

Så i morse kom jag hem igen till umeå efter en lång bussresa. Sov mycket på bussen men fortfarande gaaalet trött när jag kom hem. sov ändu mer då. Så nu väntar jag bara på att mitt pass ska komma hem med posten. Sen börjar det bli dags att åka!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0