Virginia, I have landed!

Nu är det värsta över. Har äntligen fått träffa familjen som jag ska bo med framöver ansikte mot ansikte. Var supernervös men hoppas inte det syndes allt för tydligt, hehe. Men alla var jättefina och snälla. Har redan börjat kunna prata med barnen så det känns jättekul. Ser fram emot imorgon då jag ska få se vart de ska gå i skola och allt sånt.


Här ligger jag i mitt nya rum. Jag gillar det. Väldig amerikanskt, mycket plats för kläder och en stor säng. Kanske kommer kunna hålla detta rum rent?? man kan ju alltid hoppas!

Nu håller jag på att tuppa av framför datorn så dags att sova, en stor dag imorgon med mycket nytt att se fram emot. Jag hoppas allt är lika bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0