Tvätt dags

Sens jag landade i staterna för 17 dagar sen har jag inte tvättat. Så idag var det verkligen dags. SÅ har slängt in en svart maskin här hemma. Men är skitnervös på hur det kommer se ut efter att det har torkat. På maskinen står det inte vilken temperatur som man ska utan istället väljer man om man vill att det ska vara "cold, varm/cold, varm, Hot/cold, delicat/cold". Pappan så att "Hot/cold" är troligtvis 60 grader så får väl testa underkläderna där.

Som tur är så ska jag till Springfield mall imorgon (kanske det kommer springa runt gula människor där?) med Emma (som jag träffa i NJ), så då kan jag shoppa nya kläder i fall allt skulle gå skit nu + att jag får min andra paycheck på fredag. Har bestämmt mig för att försöka lägga undan 100 dollar varje vecka, så att jag har om jag vill resa runt här och lite när jag kommer hem igen. Så det är bara att hålla tummarna på att jag lyckas. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0