STARSTRUCK

När jag varit här i New Jersey och haft lite kurser osv så var vi indelade i lag. Mitt lag var blått. Man fick poäng när man ställde bra frågor eller svarade på saker. Sen idag fick vi en vinnare. Och för första gången i världshistorien vann blått. Mitt lag vann hela den tävlingen. Och priset var en trip in till manhattan NYC och gå runt shoppa uppleva lite New york på fot. Vi gick till Time Square och jag träffade ju den snyggaste mannen EVER!




Gav han lite dricks och hittade 20 svenska riksdaler i plånboken så gav dem till honom och sedan för att han skulle komma ihåg mig signera jag den med SWEDEN och mitt namn! Sa åt han att rama in den så hoppas att han gör det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0