Min första riktiga arbetsdag

Idag är första dagen som är en normal arbetsdag (i alla fall nästan). Har ledig tid mitt på dagen då jag kan göra vad jag vill och har huset för mig själv. Det är riktigt skönt. Då får man tid att snacka med de där hemma och bara unna sig lite eget utan att känna sig i vägen eller lat. Hade egentligen tänkt fara ut och springa men vet inte riktigt om tiden räcker till måste hämta yngsta kl 14.00 + kanske springer vilse igen. så vill inte ta den risken. kanske kan gör det imorgon istället. Nu måste jag hitta något mumsigt att äta till lunch. Lite less på mackor. hehe.

Kommentarer
Postat av: Inger

Det verkar som om du har det riktigt bra där. Skönt att det går bra för dig.

Kram från Umeå/Inger

2011-10-11 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0