Måndag & man kan säga att livet inte leker!..

I helgen vart det halloween fest i D.C. Det var jätttekul för alla var utklädda såg inte någon som inte var det och alla hade så rolig fantasi. Det som sög var att stället var litet med alldeles förmycket folk och världens sämsta DJ. Och nu ligger jag och är dunder förskyld. Kände mig redan krasslig på lördagen men tog en Ipren och stack till Alexandria och sen till festen och sen sov jag över hos Emma i Alexandria. när jag kom hem på söndagen gick jag bara och la mig helt död på sängen. Sen i morse var min plan att skjutsa barnen till skolan och sen fara hem och sova några timmar till och bli frisk.. Men nädå det får jag inte, för Joels skola har haft inbrott i helgen så det är stängd idag.. Så typiskt när man knappt kan hålla ögonen öppna haha!! Ska återgå till att bygga med lego nu..

Hoppas ni mår bra där hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0