KONSERTER

När jag kom hit till usa så har jag hoppats på att jag kan se massvis med band som jag velat se hemma och det börjar väldigt bra för den 12 nov spelar "Daughtry" precis bredvid mig, på söndagen spelar "3 doors down" i D.C (ser hällre Dauhtry), sen den 15 nov spelar "All time low" dock i södra VA så tar nästan 4 timmar att köra dit, så det måste jag tyvärr glömma... sen den 17 nov har "Russell Brand" en show precis vid mig. Blir dyrt om man ska gå på alla men vill gå på Dauhtry och Russell Brand. Får se om jag hittar någon att gå med på Russell. Skulle varit så himla amazing, Så nu är jag ute och tittar på olika hemsidor överallt men det är så fruktansvärt hög service fee. allt från $10-20. i sverige är det 20-30 kr. Lite skillnad. Men kommer väl med uppdateringar om jag hittar några biljetter, ska fortsätta leta nu :D

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0