Halloween is coming up soon

Ida har jag varit och sökt runt hela fairfax efter en kostym att ha på halloween. Har haft tuden olika saker att välja mellan men till slut valde jag att bli en boxare. Var inne på en affär som heter Party City. Spana in deras hemsida här. Det fanns en hel del att välja mellan, inte allt för dyrt ochinte bara halloween. När man va där inne fick man självklart beslutsångest. Finns typ 100 kostymer om inte mer att välja mellan men olika varianter och priser. Men jag ska vara boxare och hittade en billigare på en annan affär men när jag kom hem så såg jag att den var lite trasig i en sömm så måste åka tillbaka och byta imorgon, tråkigt nog. Visar kostymen på halloween.

Har ni hittat er kostym än?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0