Första & andra dagen, check!

Hjälp vad dagarna går så sakta. Känns resan som att jag har varit i usa i flera veckor. Fast det egentligen inte äns gått en vecka. Galet är vad det är. Jag börjar faktiskt trivas väldigt bra. Igår (fredag) fick jag se vart barnens skolar var och lite annat. Sen på kvällen for vi och kraschade några av pappans vänners middag. Och det slutatde med att näste hela deras gäng stog i garaget och snacka och hade en trevlig kväll. De är alla med i ett motorcykelgäng så kanske borde ta motorcykelkortet här eller vad säger ni? ;P .

Sen idag for vi ut och spanade in lite lekparker runt omkring som jag kan ta barnen till och nu på kvällen kom några över och vi åt en god middag. Liten annan struktur än vi har i Sverige. För det första började vi äta kl 21. Vi hade väl ätit klart 23.30 kanske eller efterrätten åt vi närmar 01 på natten. Jag är liksom van att äta kl 6. Ska försöka få dem att äta tidigare med mig. hehe. Men än så länge trivs jag jättebra. Alla är supersnälla, vänliga och sociala. Och själklart tror jag att jag kommer fortsätta att trivas här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0