Colombus day

Idag fick jag vara -med barnen själv för första gången. Det gick fakriskt väldigt bra. Vissa stunder var de att dö vör, sååå fina! Vi for till en lekpark och hade picknick medan vi lekte.

Det känns så underbart när man tittar på klockan och ser att hemma i Sverige ska folket hemma snart kliva upp för att fara till jobb och skola. Men jag har så himla tur att jag kan sova ut imorgon med för det är nämligen "Colobus day". Vilket innerbär röd dag, Just för att det var nu Columbus upptäckte Amerikat. Tänk om Sverige också kunde ha en såndan dag i almanackan. Inte för att jag vet vem som upptäckte Sverige, hehe.

Så god natt eller kanske ska man säga god morgon :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0