Captain America

Igår var det jättetrevligt att träffa någon som också är Au Pair här. Prata lite om vad man kan göra här och hur livet står till. Det blev bara en snabbis för att jag började jobba kl 2, så vi ska ses mer en annan gång.  Sen på kvällen for jag iväg och såg på bio med en annan Au pair som jag pratat lite med. Vi såg på "Captain America". Faktiskt väldigt underhållande och det kostade bara $2. Fatta 2 dollar det är inte sjukt. Det har något specialsak på tisdagar. Alla andra dagar är det $4. (Fortfarande fruktansvärt billigt) Det är så kul att man inte har bestämda platser häller utan man går in och sätter sig där man vill. och gången till platserna är i mitten. Så det är ingen som får mittenplatsen här. Haha. Men denna biograf visar inte de stora filmerna som just haft premiär. De visar filmer som gick för ett litet tag sen och sen byter de filmer varje vecka. Så stor risk att jag kommer förvandlas till en stor bionörd.

Kommentarer
Postat av: Emma

Då kan du komma hit och se de nya filmerna så kan vi se de gamla hos dig ;) haha

2011-10-20 @ 01:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0