Torsdag

Idag har det varit en lugn men bra dag. Börjar med att fara iväg med ungarna till skolan och sen storstäder mitt rum. Fick ett ryck nu när Stina och Emma kommer hit i helgen och vi ska se Daughtry! Är super super taggad!!!
Skypat med mamma och pappa (eller snarare FaceTime'at med dem, som man kan göra med iPhone 4 å 4s) mycket trevligt och se hur hela huset ser ut med alla deras renoveringar :) ska bli så kul att se det när det är klart och komma hem till en helt ny omgjord nedervåning. Sen nu på kvällen for jag iväg för att träffa två stycken amerikanare, vi fikande lite och dem visade vart de brukar vara på kvällarna. Nämligen ett bibel studerar ställe. Det var trevligt och alla var jättesnälla. Planer för framtiden är en karaoke kväll förhoppningsvis nästa vecka.

Ha de se bra, för nu ska jag sova. God Natt / God morgon för er i Sverige :P

 


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag blir avundsjuk! jag vill också skypa med dig <3

2011-11-14 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0