Måste sluta handla!!

Visst är det saker som jag behöver köpa som idag när jag köpte en liten spegel och en hårfön. Men på dagarna här så är det stor risk att man åker iväg till ett köpcenter eller likande och hittar något som man egentligen inte behöver men köper ändå. Speciellt när man får nya pengar varje fredag. Jag ÄLSKAR verkligen shoppingen här runt om i VA. Har mest bara varit i en galleria nära mig men i helgen när Emma (från Alexandria) var här och sov över i helgen så for vi till "Tysons corner" och det var som att komma till himmelriket. Knappt att jag varit i ett större köpcenter än det (undantag det i New Jersey). Jag, Emma och Benjamin han gå en våning av de två på 3-4 timmar, och då gick vi inte in i allt häller. Så nu i helgen kanske vi får åka dit igen och ta med Stina som kommer ner från the big apple för att hänga och se Daughtry med oss. Kommer bli jättekul och längtar så mycket! Men frågan är ju hur mycket pengar jag kommer spara då... HAHA men man lever ju bara en gång... eller?

Vi tre enade igen!

Kommentarer
Postat av: Janikke

heeej sara :D shit va bra du verkar ha det och din familj verkar super!! LEV LIVET NUUUU :D

2011-11-08 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0