Kan inte fatta det än..

Insåg nyss att jag har varit i staterna i exakt en månad. Den 3:dje oktober flög jag in på New Ark airport. Tiden har gått sjukt fort, känns dock som att det var evigheters evighet sen jag var på Time Square. Men det är redan november och jag har varit här i Fairfax i hela 4 veckor. Innan jag vet ordet av det så kommer det vara julafton, synd att man måste vänta en dag längre här innan man får klappar :/ haha! Men jag trivs och hoppas att jag kommer göra det de kommande månaderna med. :D


Kommentarer
Postat av: Pontus

Hoppas du har det riktigt bra!

det syns att du trivs på de bilder du lagt upp på facebook osv :)



miss ya!

2011-11-06 @ 23:11:04
Postat av: Anonym

Är verkligen jätte kul att läsa om allt du gör långt,långt där borta. :) hoppas du trivs och att du mår bra saknar dig kram Louise <3

2011-11-24 @ 13:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0