Car Crash - CHECK!

Jaa igår fick man ju uppleva USA på en annan nivå. En tant på +70 bast håller på och försöker stänga av sin pratande GPS som säger att hon kör fel väg hem fast hon inte ska hem. Så när jag står men en vän (som vart i VA i hela 5 dagar hittills) i ett trafikljus och väntar på att bli grönt, kör hon rätt in i bilen bakifrån. Snacka om att jag blev chockat, paniikslagen, förbannad och rädd på samma gång... Men som tur är klara sig bilen jag, Benjamin och tanten mår bara fint! Förutom att jag inte litar på trafiken lika mycket längre och insett att personer över 70 år ska inte köra bil!!!

Hoppas allt är bra med er hemma alla fall!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit, vilken tur att det gick bra :)

2011-11-24 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0