Blir tokig

Blir galen på vädret här. Ena stunden mitt på dagen är det 20 grader känns som svensk sommar, du vill ta på dig shorts och linne. Sen är du inne i en stund och nästa gång du går ut är det helt plötsligt 10 grader ute för att solen gått ner så inge mer värme då. Och just nu blåser det så att alla löv yr som snö. Låter nästan som att huset kommer blåsa bort. Får hålla utkik på radion om det varnar för turnados eller inte. Nu är klockan 10 här och jag försöker få tag i någon vän att umgås med. Tänkte jag skulle fara iväg och köpa några billiga högtalare som är bättre än datorns alla fall är lite less på dataljud inte lika kul att se film och lyssna på musik. Desto tidigare jag köper det desto längre använding får jag av dem, Smart va?

Nu ska jag försöka hitta några kläder att ha på mig. Som funkar i båda vind och värme och inatt kommer Stina, är supertaggad!


Där är en av de miljontals ekorrar som bor här. Jag har försöka ta kort på räven som strosar runt här lite då och då men det går inte så bra för den är snabb. Och nu har jag inte sett den på ett tag :/ förutom ekorrar och rävar så är det mycket renar här. Har typ trott att de bara finns i Sverige. har typ sett mer Renar här än hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0