Jobb sen middag på stan :)

Älskar verkligen tisdagar. Lång sovmorgen, åker man iväg och jobbar lite sen kommer man hemma och har hela kvällen på sig att göra saker. Sitter nu och skaffar Linkin Park biljetter till mig och mikkan! Fatta så sjukt taggade vi är!!! Så jag hoppas dem kommer på posten imorgon.

Sen idag ska jag få träffa go Miriam som jag typ inte träffat på flera år känns det som. Så ska bli riktigt trevligt att gå ut å äta en middag och ta igen lite.

Men måste ju bara få berätta hur grym jag var igår. Skrev klart mitt tal i samhällskunskapen och sen for jag ut och sprang 3,5 km, så inatt har jag sovit som en gud!


Även om jag gjorde bort lite så är jag fortfarande sjukt frustrerad av allt annat som man har kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0