Det ska regna på onsdag = bullshit!

Nu har man hört på vädret flera gånger att det ska regna. Så tänkte att ja gkanske borde ta några kläder som jag vet inte "passar", men tänkte äsch jag har ju aldrig litat på värderaporterna förutm farför börja nu? Jag tog i alla fall med mig en extra tröja i fall att liksom men kan ju säga att den ahr ju inte behövts i den här härliga sommardag vi i Ume har haft. får väl se om regnet drar över inatt, får väl hoppas inte. Har ju bestämmt mig för att cykla i morgon :/.


Men jag måste ju få medge att det där såg ju alldeles för skönt ut. Vill nästan att det ska börja ösa ner på en gång. På lördag skulle vara en toppen dag. Så får hoppas att det väntar tills då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0