Almost here!

OH gu vad jag längtar.. har spårat paketet (balklänningarna) att det är på arlanda nu. Kanske till och med på ett plan till umeå. Tänk att snart har jag den i handen. Längtar dock inte till att springa runt och leta skor. Det kommer bli en pina, men skönt att man kan göra bort det med. Gäller bara att hoppas att den ser ut som den ska met rätt färg.

Nu sitter jag på lektion och ska skriva klart det sista i PA100 som ska in i morgon. Men det är så sjukt svårt att få något gjort när det sitter två idioter och snackar hela tiden! Hampus och Leopold heter dem och dem ville så gärna att jag skulle skriva något värt! så där är det . As värt. haha

Nä ska vara seriös, jobbig och skriva klart det sista!


Kommentarer
Postat av: Finnigus Fahwee

Vafan är det här för skit?



VA?

VAA?

VAAA?

2011-05-12 @ 12:53:10
Postat av: Simon Salomonsson

Jag tycker inte alls att det där var schysst. Jag har följt din blogg väldigt länge Sara och de där killarna verkar ju helt otroligt härliga.

2011-05-12 @ 12:55:43
Postat av: Johanna Hultkrantz

Sara, nu är du lite väl bitchig tycker du inte det?

2011-05-12 @ 12:56:28
Postat av: Johan äckelnyberg

Fan va den här bloggen suger. vi vill ju inte veta om din klasskompisar. Vi vill ju veta mer om dig sara. Sluta inte sitta i grupprum

2011-05-12 @ 12:56:56
Postat av: Hanna Höglander

Tycker inte jag Johanna, du kan hålla käften jävla hora!

2011-05-12 @ 12:56:56
Postat av: Johanna Hultkrantz

HÄNG DIG SJÄLV JÄVLAFITTMUN.



ALLA SOM HETER HANNA BORDE DÖDA SIG SJÄLV

2011-05-12 @ 12:57:49
Postat av: Per Göransson

Lugna ner er tjejer, det här är inte ett ställe att bråka!

2011-05-12 @ 12:59:22
Postat av: William Olsin

Jag har gummiband. hehe. Jag har en egen blogg kom och kolla på min: http://www.fotosidan.se/blogs/olsin/index.htm

Den är ganska rolig. Jag kallar den Sprotbloggen och uppdaterar ofta med sportfotografier och annat.

Sara du dömer för mycket. på min blogg dömer bara domarna. hehe.

2011-05-12 @ 13:01:45
Postat av: William Olsin

Hehe oj råkade glöma min blogadress. här kommer den igen hehu

Postat av: Elin Burman

Jag hörde att det var här man skulle skriva ett inlägg för att få läsare på bloggen. Olsin har ju fått många av saras läsare. Jag skriver också om sport, eller rättare sagt HV! Hockey är ju superbra. Ibland önskar man ju bara att man var en man.

Hoppas ni kollar in min blogg också pusspuss <3

http://hvfreak.blogg.se/

2011-05-12 @ 13:06:31
URL: http://hvfreak.blogg.se/
Postat av: David Rönnlund

Vem fan är Simon, Sara?



Svara mig??!



DET ÄR ÖVER, FÖRSTÅR DU DET.



Försök aldrig prata med mig igen.

2011-05-12 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0