Vårsol och lovkännsla

Tjenare alla. Idag kan man inte ha klagat på vädret. Det har varit så sjukt fint ute. Synd att man började jobba klockan halv ett. Har suttit nu hela kvällen med derivatan. får Paniiiik över att varje tal tar typ en kvart att göra!!! Men får väl se hur jag gör med provet imorgon...  Om jag gör det (känner mig inte redo) eller om jag pluggar imrogn och göra det efter lovet.

Och på tal om LOVET. Så är det ju så att det snart är lov igen. Längtar. Det kommer väl inte hända så mycket då ioförsig, men jag fyller ju faktiskt år på lovet och sen så ska jag åka ner till Ludvika sista helgen och hälsa på Minikusien. Alla åker ju alltit bort på sportlovet (jag med i vanliga fall) så ingen kommer att vara hemma när jag fyller år tråkigt nog. Men är det någon ensam själ där ute som är det så får du gärna höra av dig så att man kan styra ihop något! hehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0