För dig Rebecca! :love:

Nu har jag varit väldigt off med att skriva. Det har berott på att jag haft fullt upp med annat och varit för lat helt enkelt! Men ska bli ändring.
Idag är det "VÅFFELDAGEN" om det var någon som hade missat det. Så på praktiken idag tillagade vi våfflor. Nu lyssnar jag på mycket hög musik och tänker ut vilka kläder som man kan ha på sig ikväll. Ska nämligen iväg på ett Coctailparty. Det är inte direkt så att jag har massa coctailklänningar hemma som jag kan välja mellan men något elegant får man väl hitta. så ikväll sysslar jag med det.
VSG becca! ska skriva oftare. snart är den mesta över ! :)

Kommentarer
Postat av: becca

tack älsklingen, men du måste skriva mer mer och ännu mer :) snart är jag hemma och om du inte har kommit in i rutinerna så får du smisk ;) hihi! saknar sig baby! :) puss

2011-03-28 @ 21:33:54
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0