En sjö i sängen

Okej, nu efter att ha skrivit rubriken ser jag att det låter som att jag har pissat på mig.Men så är inte fallet denna gång. Utan det var så här att jag vaknade kl 8 i morse pigg som en lärka. Kännde att jag måste somna om. Hämtar ett glas vatten ställer vid sägen. Lyckas somna om till kvar i 9. Ligger och drar mig vill sova mer typ men är sjukt pigg. Börjar bli lite tröttare och vips så tappar man ut glaset i sängen så det blev en sjö. Inte lätt att somna då. Bara att kliva upp och hämta papper handukar. riva upp lakanet, torka maddrassen. Kan då säga att jag vaknade då till! Inte det roligaste att syssla med när man vaknar... suck!

Men nu har iaf sängen torkat så får bädda om och sova. Är svaaain trött! Goood natt!


Bild: goggle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0