Bye UME, Tjena Ludvika

Sitter nu och ska snart somna. Har packat väskan duschat och i stortsätt gjort mig klar för att åka iväg. Imorgon bär det nämligen av till Ludvika och hälsa på min morbror, fru och kusin. Kommer hem på söndag kväll/natt så blir en kort liten resa men är typ as peppad för att jag kommer få köra en massa. På nya ställen och testa mig lite. Jaa har inte så mycket mer att säga nu. Måste sova snart, blir att kliva upp 5-6 imorgon. Tur att man är bäst på att sova i bilen.
BTW: Jag och David gick ut och åt på Eastern Palace i tisdags. Är fortfarande mätt. Blir mätt dirket så går inte att äta alls! men det kommer tillbaka snart hoppas jag. Mat är så gott!

Bilder från min födelsedag och den fina rosen jag fick av älsklingen.




Får se om jag får tillgång till dator där ananrs är jag tillbaka på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0