Vad ska man se nu..? :S

Heejåhopp. Idag var jag på en föreläsning om uf-mässan i Skellefteå där den är i år. Då de pratade om allt möjligt från monter till info och tips. Mycket visste man redan men man fick lite tips ändå. Nu sitter jag och tittar på serie. Jag såg ut Cougar Town igår. Blev riktigt ledsen i ögat för den är så jäkla bra. Den ligger på min topp fem lista, lätt. Så nu var det bara att hitta något annat att se igen...suck. Fick bli Glee. Har sett halva första avsnittet och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Än så länge faller den mig inte i smaken. Kanske något avsnitt till. Sen får jag se.

Nu ska jag fortsätta se och dricka upp min Jucie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0