Torsdag

I natt fick jag sova ut ordentligt. Även om jag inte sov gott och drömde en massa creepy om Cougar Town och vaknar av det och att jag inte kunde andas.

Igår kom mina föräldrar hem efter en vecka nere hos morfar. Känns skönt att ha någon som tar hand om en igen, genom att ge mig frukost på sängen. När de ändå var i södra sverige passade de på att fara till ullared och kom hem med massa roliga saker till mig! :) Fick en jättegullig t-shirt (får visa sen), trosor och hårsprej. Fick de två första filmerna i the Twilght story (fick eclipse i julklapp så nu har jag alla tre ), så blir det att titta extramatrial idag. Sen det roligaste jag fick var boken "Believe It or Not!". Sjukt rolig bok där där man hittar all den sjukaste faktan som finns i världen. Om knasiga händelser och sjuka saker folk har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0