The first day of school

Ätligen är första dagen över. Så här såg min dag ut kortfattat:
Jag vaknade upp jättepigg men ju längre dagen gick blev jag tröttare. När jag kom till vasaplan för att byta buss är bussen sen och har tappat ena sidospegeln, så vi måste vänta på förstärkningsbussen. Det slutar med att jag kommer ca 8 minuter sent på första dagen. Sen Har vi fått ett sprillans nytt schema vilket betyder ledig hela tisdagarna och har matte på onsdag förmiddag (vilket är oerhört bra). Sen på eftermiddagen hade jag UF och blev bara tröttare och tröttare destu längre dagen gick. Och väl på bussen hem så slumra jag till en snabbis.

Här är dagen i bilder för de som inte orkar läsa :P

Bilder: www.google.se
Hur har din dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0