Teoriplugg igen

Måste bara börja med att säga att det är ju underbart med ett nystädat rum!! Alltså nu kommer jag säga som jag alltid säger: "Denna gång ska jag hålla det rent och inte låta det bli stökigt". Jag har aldrig lyckats förut och i stort sätt redan gett upp denna gång. Efter skolan for jag och Alexander hem till mig och satt med fas efter fas på körkortsteorin. Ganska bra gick ändå. Får hoppas på att jag kan göra bort en fas imorgon på körskolans dator. Det hade ju varit awesome. Efter maten fick vi nog av att sitta med de där testen så vi tog fram iPaden och spelade lite spel. Fastnade i Tesla Wars kom till level 56 innan han skulle åka hem. Om vi skulle ha fortsatt skulle vi nog ha varvat det. Så vi får helt enkelt styra upp en till kväll och varva det då istället.


Så här såg det typ ut när vi spelade. As bra'a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0