Snöstorm

Kände att jag var tvungen att gå en liten promenad med en vän innan sängen. Hela dagen har det varit plusgrader. Sen när man klär på sig och springer ut genom dörren så märker man att det är på gränsen till snöstorm ute. Och det har snöat ett tag. Blev lite som en chock från +1 till -7 och snö som bara faller på 0,002 sek. När man går en promenad på kvällen tycker man sover så mycket bättre då man rört på sig lite och fått frisk luft. Så nu ligger jag nedbäddat under täcket med massor utav kuddar och skoldatorn i knät och huttrar. Ska se ett avsnitt lost innan jag somnar tänkte jag. Ingen skola imorgon som vanligt. Utan blir jobb som börjar halv 1.


Jag på bussen en riktigt kall dag förra veckan. Bussen var extra varm och go med minns jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0