Praktik och Fredag!

Nu var det fredag igen. Veckan har gått så fort men ändå segt. Det har hänt mycket. Första riktiga veckan för terminen, kan ju inte säga att jag klagar på schemat. Som tur så har jag praktik varje fredag, hela terminen ut. Precis som i höstas. Jag är fortfarande på dagis nära mig. Idag ville alla barn ha ansiktsmålningar så hela eftermiddagen har jag suttit och målat deras ansikten som ormar, zombies och en robot. Någon fjäril blev det också. Skitroligt är det att vara där. Längtar till nästa gång. Skönt att komma iväg från skolan också.

Men nu är det ju fredag. Så vad ska man göra på en fredag? Jag har bestämt mig för att inte dra ut å supa i helgen. Eftersom att jag har Jobbfest nästa helg så sparar mig lite. Funderar på att antingen kontakta några vänner eller bara köpa nått gott och se på  filmen Jumper. Minns att jag tyckte den var asbra för 2 sommrarsen då jag såg den sist så blev sugen på att se den igen. Men vänner slår ju aldrig fel! ICA sänger om 20 min. Tror jag måste gå ner och köpa något just in case :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0