Oh vilken natt!

Hejsan allihopa. Hoppas ni alla hade en trevlig slut på året igår. Det hade då i alla fall jag och flaskan smällde på tolvslaget. Innan det åt vid god middag och hade det allmänt roligt. Tror jag började dra mig hemåt runt fyra någon gång, men hörde sen att de andra höll igång ända till 7 i morse. Det blev mycket skålande och skratt. Men nu efter att ha sovit i några timmar måste jag få berätta att min mage och huvud inte mår 100 bra. Känns ju sjukt skönt att börja 2011 med att vara extremt bakis och käka pizza buffé på Ronyas (dem kanske den godaste pizza buffén någonsin). Fick i mig några bitar medan jag kämpade tappert mot min bakishet, men mår ju toppen nu. Hoppas ni mår lite bättre idag.

Tror jag ska ladda hem hyra Hangover och titta på den igen. En så sjukt bra film och älskar verkligen Zach Galifianakis. Han är en  sjukt bra skådespelare. Å sen tycker jag den passar så sjukt bra in idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0