Monopol martchen igår

Oj, oj, oj... Utklassning på hög nivå. Vi satt ända till halv 3 på natten och jag totalt krossade honom! Sen gjorde vi en specialare med tove (baknen) att hon skulle gå runt och ge oss pengar ifall hon hamnade på våra gator. Hon träffade av mina gator ibland men aldrig pontus, Dog ordagrant av skratt när hon varv på varv missade hans gator.

Jag låter resten av bilder tala för sig.


Jag är svart gubbe, Tove röd och pontus grön.  Och självklart är det jag som äger hotellen där borta.


Mina pengar och gator :)


Pontus pengar och gator.


Tove som alltid missade pontus gula gatorn med hus på! lika roligt varje gång.  :D


Sen gick det bara uppför! Nu ha pontus 50 kr kvar, och jag har runt 60.000. HAHA!! Men roligt var det. Måste dra en till nattmatch i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0