MJ VISION

Igår fick jag äntlgen hem paketet som jag tog för mig och beställde förra veckan. Blev överlycklig när jag såg det i brevlådan, men blev tyvärr tvungen att dra till jobbet direkt så hann inte titta på det då. Men nu när jag fick sluta tidigt idag så blev det att öppna föbacknigen och se direkt när jag kom hem. Det ajg beställde hem var en dvd samling av Michael Jacksons alla musikvideos genom tiderna. Som ett MJ fan som man är idag känns det bara super kul att ha den. Svårt att hitta alla videos på internet, speciellt de gamla opopulära och hela versionen av dem. Ofta blir det bara den som går på tv med själva låten. Men nu har jag alla i bra kvalla och med full längd.


En sak som jag faktiskt inte hade någon aning om var att Videon BAD är över 15 minuter lång. Har alltid trott att Michael längsta låt var Thriller. Men icke det! Hittade den på Youtube så lägger upp den snart. Här nere ligger en video som jag inte sett förut och tycker den var så olikt det som man sett av han tidigare så ville bara dela med mig. Haha Enjoy!

Speed Demon - Michael Jackson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0