Michael Jackson - "MICHAEL"


Just nu sitter jag och lyssnar på Michael Jacksons nya album "MICHAEL" som släptes den 10 December 2010. Det är skrivna låtar av honom som aldrig blivit publliserade förut. Jag har varit ett MJ fan så länge jag kan minnas, det märks att dessa låtar är hans för man känner igen hans klassiska beat. Det sjukaste är att skivan redan har sålts i 3 miljoner expemlar och blev ett av de albums som sålts mest 2010. "MICHAEL" har sålt platina i 14 länder och guld i 17 inkl Sverige. Det är bara ett tecken på hur älskad hans musik är. Jag gillar den nya skivan riktigt mycket. Vissa låtar är riktigt bra som "Hold My Hand" och "Behint the Mask". Ska fortsätta lyssna nu!

Här är låten Hold My Hand med Michael och Akon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0