LOST

Nu efter att ha sett klart första säsongen av Glee för nån vecka sen orkade jag inte se säsong tvåan driekt. När jag tog hem DVD samlingen Vision med alla Michael Jacksons musikvideos så passade jag på att klicka hem boxen LOST första säsongen. Dels för att den säsongen är sjukt bra och jag missade massor när jag såg den på tv. Och dels för att det följde med massor utav extramatrial that I just love to watch! Nu har jag sett 8 avsnitt och hade glömt hur läskigt jag tycker det var. Får rysningar i mellan åt för det är så spännande. Om jag ser det innan jag går och lägger mig komme rjag seriöst drömma mardrömmar, haha. Om du inte sett Lost än borde ni se första sänsongen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0