Inget varmvatten !!! :O

Imorse klev jag upp ganska pigg och i tid för sket i att duscha igår kväll så tänkte jag skulle duscha idag. Sen kommer pappa ut från toan efter att ha spolat vatten i nästan 10 minuter och säger: "Vi har inget varmvatten". Just i den sekunden med mitt flotta hår dog jag. INGET VARMVATTEN! INGEN DUSCH! Det var nästan så att jag var på väg att gå och lägga mig igen och skita i skolan. När jag kände på vattnet själv så var det inte iskallt. Det var kanske runt 26 grader, but still, to cold att duscha i. Så jag fick snilleblixt iden att bara tvätta håret i handfatet. Då blir inte kroppen kall. Så he blev min supersnilliga lösning som funkade ganska bra förutom några brain freeze då och då. Hoppas verkligen att varmvattnet har kommit tillbaka tills imorgon. Hela området jag bor på hade inget varmvatten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0