Helgen som var

Det belv en ganksa lugnt helg med ingen utgång, det får bli nu i helgen istället. Var sjukt taggad på att köpa nya högtaler till datorn. När jag och papa väl stått på mediamarkt i 30 min och lyssant på alla möjliga bestämmer jag mig TILL SLUT för ett par. Nää då visar det sig att det var den utgångna versionen och de hade massor av den nya modellen men tycker inte den lät lika bra :( så fick världens beslutångest igen så vi sket i det. Better luck next time, får man hoppas. Vet du någon bra högtalare (2:1) som finns till ett bra pris, som du skulle rekomendera?

Senare på kvällen kom Min bror och hans tjej förbi och åt lite middag med oss och spelade ett spel. Alltid lika roligt varje gång. Sen när ändå håller på att övningsköra så skjustae jag hem dem oxå. Så det blev mycket körande = bra.

Söndagen blev bra lugn. For och jobbade på eftermiddagen och sedan for jag hem till killen och myste lite. Det var vår såkallade "dag" igår. Så då måste man ju passa på att ses lite. Vi såg en ganska bra film men det var lite för seg så vi tappade intresset och såg på family guy istället.

Nä nu ska jag fortsätta med skolarbetet här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0