GRATTIS LILLKUSINEN!! :D

I dag den 24 Januari för exakt 19 år sedan föddes min (lill) kusin. Brukar kalla henne för lillkusinen för hon har alltid varit mindre än mig. Även fast jag är född 6 veckor senare var jag fortfarande större än hon när jag kom ut. Det är ganska coolt. Men nu har vi alla fått ett tillskott till kusinträdet. En liten fjutt på lite mer än en månad nu. Så nu är inte jag längre yngst i släkten, hon tog min plats. Så nu har jag en lillkusin och en minikusin. :P Men i alla fall vill jag hälsa min kära kusin ett stort grattis på din födelsedag och paketet får du som småningom.

Lite bilder på oss, togs julen 2008 nere hos morfar.




När jag tittar på bilderna kan jag inte förstår att det här var för två år sedan. Tycker jag ser ut om en liten skit nästan. Och sen att det är JUL!!! Vart tog snön vägen? En jul utan snö. Hur överlevde jag? Stort frågetecken där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0