God morgon

Sova sova sova är precis det jag känner nu. Känner att jag är lite små förskyld men en ond hals. Så det blev inte att fara och jobba för mig idag. Så istället sov jag ett litet tag till i de sprillans nya lakanen jag fick i julklapp.
Igår på tv såg jag första avsnittet av den nya Serien No ordinary family. Tyckte att den verkade helt okej. Så tanka hem den för att mina andra serier jag ser på har uppehåll just nu. Även om jag gillar storyn med krafter osv så känns det ändå som en copy right från Heroes fast i en sämre version. Tycker heroes är sjukt bra i 1 & 2 säsongen. Sen spårar det lite som nästan alla alltid gör men kommer tillbaka i säsong 4. Så ska he på ett till avsnitt av No Ordinary Family och se om jag kommer gilla den sen senare i storyn.


Sovit gott? Jag sov då underbart i detta. Läckert va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0