Årets första...

Nu sitter jag efter en riktigt god middag och börjar tagga igång till träning. Har inte haft en riktigt träning 2011 än. Så ikväll bler det att ge allt. Känner att kondisen har blivit hur dålig som helst men den är nog upp snart igen och allt julgodis och chips påsar har nog försvunnit med när det börjar närma sig Beach 2011. Inte för att jag brukar träna för det eller något, låter bara kul! Jag tränar mest föra tt det är roligt och man mår så sjukt mycket bättre av det utan att man tänker på det! Sover bättre mår bättre i sig själv. Så nu är det bara att tagga i igån och nåde mig om jag halkar efter, efter några veckors täning.


SARA NU SKA DU INTE LÄGGA AV I MITTEN! UTAN DU SKA FORTSÄTT TRÄNINGEN ÄNDA FRAM TILL SOMMAREN OCH EFTER DET. DU FÅR INTE SKYLLA PÅ NÅGOT! OM DU HAR ONT I HUVUDET KOMMER DET BARA BLI BÄTTRE AV ATT TRÄNA LITE OCH FÅ TANKARNA PÅ ANNAT SÅ GEEEEEE ALLDRIG VIKA!!!! FORTSÄTT KÖRA JÄÄÄÄRNEEET!!!!

OM DU ÄNS TÄNKER TANKEN PÅ ATT INTE FARA SÅ TITTA BARA TILLBAKA PÅ DENNA BLICK SOM KOMMER FÖLJA DIG VART DU ÄN GÅR!!!

Kommentarer
Postat av: stina

haha det låter bra sara! vad/vart tränar du?:)

2011-01-31 @ 19:35:12
URL: http://stinano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0