5ive

Igår blev det en galen kväll. Kände mig fortfarande lite sjuk från vecka så tänkte bara ta en lugn kväll hemma eller men någon vän tills partyprincess Alva får mig taggad och drar med mig ut i natten efter 2 timmars övertalande. Så klockan 18.00 hoppar jag in i duschen och gör mig i ordning. Och det slutade med att vi hade så sjukt roligt. Började med en förfest på Östermalm sen drog vi vidare till 5ive och dansade loss till det stängde. Och för att göra en historia kort så fattar jag verkligen inte vad som hände med fjortisarna i Umeå? De beter sig som något lejon som möter sin värsta fiende och måste döda dem (i detta fall jag).  + att de blir helt blinda när de börjar se rött. Säger bara "fjortisar lägg ner!!"
Men tack alla för en awesome kväll! :D


Jag igår.

Kommentarer
Postat av: la party princesa herself

snart kör vi igen. hörde jag tequilashots?

2011-01-15 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0