Sara goes TV!

Jag kan ju säga att jag varit lite orolig för att den här dagen skulle komma. Ända sen i september har man undrat om man kom med, och självklart gjorde man det. Det jag pratar om är Antikrundan. Mamma har blivit bombad av sms och en vän skrev till mig på facebook. För ni som missa och vill se så kan ni spana in det på SVTplay. Vår pryl som vi tog med oss kan ni se 31.55 minuter in i programmet och mig å mamma kan nu se ca 44.25 minuter in. Men dock en stor besvikelse var att de inte kunte lista ut vad det var :(

Tog mig äran och photoscreena det :P




Se så roligt man kan ha det!

Kommentarer
Postat av: kusin

fan vad roligt:D måste kolla in den :D

2011-02-17 @ 09:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0