Trött, trött och jaa... trött!

Tjenare. Idag vaknade jag av en jättekonstigt mardröm. Var så sjukt trött så ville bara ligga kvar och somna om. Men kände att mattelektion var för viktig för att kunna stanna hemma och sova lite till. Men nä den började leda mot sitt slut kunde jag inte stanna kvar på skolan, mådde så sjukt illa och ville bara sova. Åt snabbt i matsalen och åkte hem sen. Sov en timme och satte jag mig med Affärsplanen som jag lovade att lämna in idag, trots att den är några månader sen, men bättre nu än aldrig. Så den har jag gjort kalrt nu ÄNTLIGEN !! så inlämnad och klar. Saknar ett foto och en budget. Men det får jag lägga in sen.  Men vilken börda som lättat. Hopps jag kan sova lite bättre inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0