Träningsmatchen i fotboll !

Nu är jag hemma igen ny duschad och ren. Sitter och skriver slutsputren på arbetet... DVS halva! men ska nog få ihop det om inte den där texten tog över en timme att läsa. Med det var i alla fall sjukt roligt att spela igen. Än så länge har man lite talang kvar i benen. Men jag känner att jag glömt bort hur lätt det är att få skador. Sitter just nu med en fin fin lårkaka på vänstra lår. Lyckat va?! Det gör så sjukt ont när man spänner den. men he går väl över på någon dag eller två så he var det värt!! :)

Gu vad jag saknar att vara ute och bolla på kvällarna/dagarna också. Det är sjukt roligt. Minns när jag och Lisette gjorde det jämt och det blev ju resultat. Satte ett rekord på över 150 bara på fötter, som det har blivit lite svåslaget. Nu kasnke man sådär max kommer upp i ca 50 med lite uppvärminig. Nä det här blir att styra upp till sommaren när asfalten börjar synas igen.

Kommentarer
Postat av: Fotografmannen

Lite dåligt av dig att du inte presenterar fotografen! Det är ju trots allt en ganska fin bild, så jag tycker att den som tagit bilden borde nämnas och ges beröm.

2011-02-11 @ 00:07:35
URL: http://jepppe.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0