Sorry for bad upd.

Tjena. Ledsen för det sjukt dåliga skrivandet de två senaste dagarna. Varit lite mycket att göra så tog mig inte dit att skriva något snabbt. Men nu har jag en stund över. Sitter med hur mycket träningsvärk idag. Känns som jag bara vill ligga kvar i sängen och inte rör en fena. I torsdags drog Lisette i väg mig till iksu. så vi köra lite styrketräning och sen bubblade. Jag vet inte varför men jag tycker det är så sjukt pinsamt att träna styrketräning på ett gym .Känns verklige som alla stirrar på en gånger tusen, och självklart tycker att en är sämst. Men efter någon timme. Lugn någon timme så började man vänja sig och tyckte det var mer okej. Inte lika piinsamt längre. Så dit kanske man borde dra igen någon gång.

Sen när vi skulle hem så missade vi bussen men den minut... Vi hade ingen aning om när den gick så vi chansa fel helt enkelt. Och sen blev även min mobil halvt dränkt i vatten så kunde inte använda resten av kvällen och natten. Inte så skönt när man försökte fixa skjuts hem med päronen som var i stan. Men det var sjukt bra att jag hade mitt armbandsur som jag fick i julklapp. Då hade jag i alla fall koll på tiden.


Klockan jag fick i julklapp! ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0