Sitter i skolan fortfarande bakis

Det var så himla roligt i lördags då Alva turned 19!! Det var sköna männsikor, dunka musik och bra stämmning! Men kan ju inte säga desamma om dagen efter då man var sååååå bakis. Låg och sov hela dagen när jag kom hem. På morgonen när vi vaknade så gick vi till donken och åt cheesburger till frukost. Det smakade riktigt bra. Men fick inte ner så mycket mer tack vare att man var bakis. I morse när jag vaknade så var jag fortfarande bakis. Helt sjukt. Sitter och försöker konsentrera mig på lektionen men längtar tills sängen där hemma. Fattar inte hur jag lyckas bli det två dagar i rad så här mycket också. Men he var det väärt!!


Foto från Josefin på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0