Ruuuuuubrik!!!!!!!!!

Sitter i soffan framför tv. Såg nyss melodifestivalen och nu tittat jag på Die Hard II . Idag har jag varit hos farmor och städat ut lite från hennes gamla hus. Fick med mig hem några speglar så att jag äntligen ska få en spegel på rummet, tröttnat på att springa till toan hela tiden. Sen fick jag även med mig hem en ljusstake och en liten glas hylla. Var dock lite bakis så var hungrig hela tiden (finns inte så mycket mat där, dvs ingen) vi hade med oss en macka men fick en pizza när jag kom hem. :D så har typ min dag varit idag.

Nä nu börjar det hända grejer i filmen. Ska fortsatta se och dricka lite päron cider (AKA: pärondryck med ciderkaraktär) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0