Riskettan

Idag var jag tvungen att kliva upp tidigt trots min lediga dag. Var sjukt trött, specellt när man vet att i vanliga fall skulle jag ha kunna ligga kvar i sängen och sova några timmar till dvs hela dagen! Men upp blev man tvungen och sen fara på risketten. Känns ändå sjukt bra att ha gått den och gjort bort den. Ett steg närmare körkortet yeey. Tyckte inte att den var så dryg som alla säger att den skulle vara. Tror mycket det beror på att vår körskorslärare är så sjukt skön och gör det roligare. Vi hade sjukt mycket diskutioner så det var kul. Nu taggar jag bara att göra resten!! Längtar tills jag kan bara skrika ut... Jag har tagit det!!!!.. KÖRKORTET!! Äntligen!! Men den dagen kommer snart. Vänta bara. Men det är typ det jag har sysslat med idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0